Welkom!

Van harte welkom op onze website!

We willen graag een gemeente zijn waar iedereen zich veilig en welkom voelt, oordelen worden uitgesteld, waar fouten maken mag en waar je de ruimte krijgt om God te leren kennen.

Wil je meer weten over onze gemeente, het christelijk geloof of ben je nieuwsgierig naar een van onze activiteiten? Neem dan vrijblijvend contact op via een van de contactpersonen en wie weet tot ziens!

Collectedoel 14 juli: De Friese rijders

De twee kerken in Grijpskerk en de Dorpscoöperatie hebben de handen ineen geslagen in de projectgroep ‘Grijpskerk voor Oekraïne’. Met deze projectgroep willen we de vluchtelingen uit Oekraïne helpen, onder andere door het opvangen van een groep van 10 vluchtelingen in de leegstaande pastorie van de PKN.

Ook de nood van de mensen die in Oekraïne zijn achtergebleven is groot. Zij leven soms in schrijnende omstandigheden, en daarom wil de projectgroep ook iets voor deze Oekraïners doen. De projectgroep heeft zich aangesloten bij ‘De Friese Rijders, een groep mensen uit Noord Nederland die als vrijwilligers elke twee dagen naar de grens van Oekraïne met Polen of Slowakije rijden.