Diensten en media

Erediensten

Elke zondag organiseren we erediensten. In de regel beginnen die diensten om 9:30 uur.

4in 1 Regiodiensten

Samen met onze zusterkerken in Aduard, Enumatil en Oldehove organiseren we de 4in1 Regiodiensten. Er worden steeds series van vier diensten gehouden, elke week om 14:30 uur in één van de vier kerkgebouwen.

Minipreken

De Minipreken zijn filmpjes gericht op de jeugd, waarin onderwerpen die in dereguliere erediensten voorkomen nog eens worden belicht.

Kindmomenten

In onze erediensten wordt regelmatig een kindmoment gehouden: een onderdeel van de liturgie waarin de boodschap van de preek speciaal voor kinderen in de basisschoolleeftijd wordt uitgelegd.

Uitleg

Filmpjes waarin verschillende gebeurtenissen in de kerkdienst worden uitgelegd en toegelicht.

Podcasts

Onze predikant verzorgt twee series podcasten: Dagelijks Gebed, met gebeden voor thuis en onderweg voor ieder moment van de dag, en Tomos, een scherpe en eigentijdse podcast met een bijbelse boodschap voor mensen uit het noorden.