Geplande activiteiten

22 mei – Meeting Grijpskerk

Het doel van de morgen is ontmoeting, verbinding en verdieping voor senioren van de NGK-kerken in de regio Westerkwartier. We nodigen u graag uit voor een gezellige en leerzame meeting in Grijpskerk. De meeting start op woensdag 22 mei, vanaf 09.30 uur in de NGK te Grijpskerk. Tijdens de meeting is er volop gelegenheid om…

24 mei – Kinderclub (groep 1-8)

Hoi jongens en meiden! Zit je op de basisschool? Dan mag je meedoen! Deze Kinderclub is op vrijdagmiddag na schooltijd. Meer info volgt later Ben jij er ook bij?

5 juni – Seniorenmiddag

Deze middag zullen we naar de Kruidhof in Buitenpost gaan.
Graag rond 13:45 uur verzamelen bij de kerk.
We sluiten de middag af met gezellig samen eten, waar blijft nog een verassing.

16 juni – Kinderclub (Tentdienst)

Hoi jongens en meiden! Zit je op de basisschool? Dan mag je meedoen! De Kinderclub is tijdens de Tentdienst op de Oosterkade die om 11:00 uur begint. Ben jij er ook bij?

23 juni – Kinderclub (afsluiting)

Hoi jongens en meiden! Zit je op de basisschool? Dan mag je meedoen! Deze Kinderclub is tijdens de morgendienst die om 9:30 uur begint. Ben jij er ook bij?

Eerdere activiteiten