Komende woensdag 2 november is er weer een kinderclub.  We beginnen om 15:00 uur en zijn rond 16:30 uur klaar. We gaan het hebben over: Dankbaar zijn.

Die dag is het ook Dankdag voor gewas en arbeid. ’s Avonds is er een kerkdienst om 19:30 uur.

Dankbaar zijn, waar ben je dankbaar voor en wie moet je daarvoor bedanken? We willen graag lijken op Jezus hebben we de vorige keer gezien, hoe laat je zien dat je dankbaar bent. We gaan hierover leren, zingen en werken.

Kom je ook? Geef je even op, dan weten we hoeveel kinderen er ongeveer komen. Je mag ook vriendjes of vriendinnetjes meenemen.

O ja, en voor de papa’s en mama’s: je kan ook een keer helpen met het organiseren of draaien van de kinderclub. Er zijn nog plekjes vrij.

Groetjes van Rianne Gort, Sietske van Esch en Marijke Vos .

Email: kinderclub@gkvgrijpskerkniezijl.nl