ONDERWEG NAAR MORGEN – Vroeger, die goede oude tijd. Verlangt u ook wel eens terug naar vroeger?
Want vroeger was het toch bepaald beter dan nu. Toen had je nog goede muziek, was het leven nog overzichtelijk, ging je nog met je kinderen op zondag naar de kerk…
Vroeger was het beter dan nu. Wat mooi dat Prediker dat zegt. Het is een opsteker voor iedereen die naar vroeger verlangt. En dat zijn dan vooral de ouderen, want zij hebben ‘vroeger’ nog meegemaakt.
Maar wat heeft Prediker de jeugd te zeggen? Moeten de jongeren óók naar vroeger gaan verlangen? Is dat de boodschap van Prediker?
Hierop zal Roel Prins van de Centrumkerk Leek in onze eredienst van zondagmorgen 9:30 uur ingaan.

Vanwege een storing is deze dienst helaas niet online te volgen of terug te kijken

Liturgie

– Gezang 216 (LB) – Dit is een morgen als ooit de eerste