GEEN STOFFIG IMAGO – Wat vind jij ervan wanneer mensen (vaak jehova’s getuigen) bij je langs de deur komen om te praten over het geloof? Ik heb ze in Grijpskerk ook wel bij de pastorie aan de deur gehad.
Zondag kijken we naar Jezus die twaalf van zijn leerlingen er twee aan twee opuit stuurt (Marcus 6:6b-13). Zij moeten in zoveel mogelijk dorpen en steden langs de deuren gaan en vertellen over het koninkrijk dat nabij is.
Jezus geeft daar merkwaardige instructies bij. Ze mogen geen brood, reistas of geld meenemen. Als ze ergens niet welkom zijn, moeten ze het stof van de voeten schudden. Ben je benieuwd wat je vandaag persoonlijk of als gezamenlijke kerken in het dorp met deze aanwijzingen kunt? Wees er dan bij om 11.00 uur in de tent op de Poel!

Welkom!

GEVoorganger is Pieter Kars van de Kamp.
De Tentdienst zal muzikaal omlijst worden door Muziekvereniging Tida Kira uit Munnekezijl.

Deze dienst is niet online beschikbaar.