Op Hemelvaartsdag met z’n allen, vroeg uit de veren om te gaan dauwtrappen.

Om 6.45 uur uur vertrekken we bij De Wingerd. Met de auto of fiets gaan we naar het NAMpark waar we gaan wandelen.

We volgen vanuit Grijpskerk de Waardweg tot de eerste (zuid-west) ingang van het NAM park. Die verharde weg volgen we tot vlak voor de haakse bocht naar links. Dat is de zuid-oost hoek van de ringweg rond het industriële terrein. Daar is een onverhard parkeerterrein waar auto’s en fietsen geparkeerd kunnen worden. Je ziet daar ook een voetgangersbruggetje over een sloot.

Vanaf dat punt gaan we wandelen (7.00 uur). We letten op vogels (zo mogelijk verrekijkers meenemen!) en luisteren naar hun zang. Ook letten we op de planten en insecten.
Rients Niks zal er ons iets over vertellen tijdens de wandeling.
Samen genieten van Gods schepping en al wandelend denken we na over het volgende:
De mens krijgt de opdracht om goed voor Gods schepping te zorgen.
Op welke manier kan jij zorg dragen voor de natuur?

Rond 8:30 uur zijn we terug in De Wingerd. Daar staat de koffie/thee klaar en misschien zelfs wel een ontbijtje. Hou hiervoor de website in de gaten. Vanaf 9:30 uur vieren we Hemelvaart in beide kerken.

Jeltsje Elzinga