Op zaterdag 1 april, en dit is zeker geen grap willen we weer een KLUSDAG organiseren. We hebben een aantal klussen op het programma staan die wij als commissie niet alleen kunnen doen, we willen graag een beroep op u doen. Op zaterdag 1 april staat de koffie met wat lekkers om 09:00 uur klaar, samen zetten we de schouders eronder en samen moet het gaan lukken!

Klussen die we willen oppakken zijn; een begin maken met het liturgisch centrum, preekstoel en kerkenraadsbanken verwijderen, het tegelpad aan de achterkant van de kerk vervangen, er nieuwe toiletpotten besteld de oude moeten vervangen worden, maar ook nog een verfklus. Wij begrijpen dat dit niet in 1 dag gerealiseerd is maar we willen wel een begin maken.

Aanmelden kan bij de commissieleden (cvb@gkvgrijpskerkniezijl.nl) en via de klusapp.