De eerste keer gaan we het hebben over: ‘Worden als Jezus’. In de kerk hebben we het vaak over God en de Here Jezus en de Heilige Geest. De grote mensen praten daar met elkaar over door. Maar, dat kunnen wij ook, toch?

We willen graag steeds meer leren over God. Daar over lezen we in de Bijbel. Daarin staat ook hoe we kunnen worden als Jezus. Hoe we kunnen lijken op Hem. We noemen onszelf vaak volgelingen van Jezus, of ook wel; christenen. Hier willen we met elkaar over werken, zingen, lezen en spelen.

Ben jij er ook bij? Geef je even op.

O ja, en voor de papa’s en mama’s: je kan ook een keer helpen met het organiseren of draaien van de kinderclub. Er zijn nog plekjes vrij.

Groetjes van Rianne Gort (06-22412881), Sietske van Esch (06-12069516) en Marijke Vos (06 21485439)

Email: kinderclub@gkvgrijpskerkniezijl.nl