ZOEK DE VREDE βœŒοΈπŸ•ŠZondag 19 juni 2022 is de inmiddels traditionele tentdienst van de PKN Grijpskerk & GKV Grijpskerk Niezijl gehouden. Met deze tentdienst begon de altijd gezellige Feestweek Grijpskerk georganiseerd door de Oosterkadegroep inGrijpskerk.nl. πŸŽͺ
Dit jaar ging Jeltsje Elzinga (kerkelijk werker PKN Grijpskerk e.o.) voor, was er muziek van CMV Tida Kira & Wietze Kuperus, Trijntje Rens en Irene Top. 🎸
Tijdens de dienst was er aandacht voor een actueel thema: ‘Zoek de Vrede’. We hadden in de dienst aandacht voor inwoners en vluchtelingen uit andere landen en culturen die (tijdelijk) woonachtig zijn in Grijpskerk. Er was ook een programma voor de kinderen. Na afloop dronken we samen koffie en genoten we van diverse meegebrachte gerechten. πŸ‡ΊπŸ‡¦πŸ”

Hieronder een korte foto-impressie van deze dienst (foto’s: inGrijpskerk.nl).

Ook dit jaar waren er weer veel bezoekers
“Joost & Joost” openden dit jaar de dienst op de Oosterkade
Wietze Kuperus, Trijntje Rens en Irene Top leverden diverse muzikale bijdragen.
De samenzang werd begeleid door Tida Kira uit Munnekezijl.
Na de dienst gezellig napraten onder het genot van verse koffie en een lunch bestaande uit diverse gerechten uit binnen- en buitenland.
Ook voor de kinderen was er aandacht: o.a. maakten zij straattekeningen over het thema ‘Zoek de Vrede”.